Haberler

SIKÇA SORULAN SORULAR

  1. Fiyatlara Kdv dahil mi?
  • www.serlas.com.tr 'de görünen tüm fiyatlara KDV dahildir.
  1. Siparişim verildikten sonra kargoya ne zaman verilir?
  • Siparişleriniz 3 iş günü içerisinde kargoya verilmektedir.
  1. Hafta sonu yapılan siparişler ne zaman kargoya verilir?
  • Haftasonu yapılan alışverişler hafta başında kargoya verilmek üzere hazırlanmaya başlar.Siparişleri pazartesi günü kargoya vermek için özen gösteriyoruz. Fakat yoğun dönemlerde en geç 3 iş günü içerisinde siparişler kargoya verilmektedir.
  1.    Kampanyalar nerelerde geçerlidir?
  • www.serlas.com.tr internet sitemiz üzerinden yapılan tüm kampanyalar sadece online alışverişlerde geçerlidir. Şubelerimizde geçerli kampanyalardan haberdar olmak için sosyal medya hesaplarımızdan bizi takip edebilir veya E-Bülten'e üye olabilirsiniz.
  1.    Siparişim hakkında nasıl bilgi alabilirim?
  • Siparişiniz kargoya verildiğinde tarafınıza kargo takip numarası ile birlikte bir bilgilendirme mail'i gelir. İletilen kargo takip numarasından siparişiniz hakkında bilgi alabilirsiniz.
  1. 2. El ürünle takas yapılıyor mu?
  • 2. el takas hizmetimiz bulunmamaktadır ve 2. el ürün satılmamaktadır.
  1. Dot tarihi geçmiş, eski tarihli lastik almak sakıncalı mıdır?
  • Bu konu ile ilgili uzmanların yorumu; doğru koşullarda saklanan lastiklerin raf ömrünün üretim tarihinden itibaren 10 yıl olduğu yönündedir. Bu açıdan değerlendirdiğimizde lastiklerin DOT tarihlerinden önce konuşulacak daha önemli konu; lastiklerin doğru koşullarda saklanıp saklanmadığı oluyor. Serin, kuru ve düzenli havalandırılan bir alanda depolanan lastikleri üretim tarihinden itibaren 10 yıl boyunca rahatlıkla tercih edebilirsiniz. Unutmayın, lastik ömrü araca takıldıktan sonra başlar. 
  1.    Kapıda Ödeme ile sipariş verebilir miyim?
  • Kapıda ödeme seçeneğimiz mevcut değildir. Kredi kartı ile dilerseniz tek çekim veya taksitle alışveriş yapabilir, dilerseniz de havale ile siparişinizi tamamlayabilirsiniz. 
  1.    Ürün iade şartları nelerdir?
  • Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün hatalı çıkması halinde teslimat tarihinden itibaren en geç 7 gün içerisinde sayfamızdaki online destek bölümünden bizimle iletişim kurmanız gerekmektedir. Bu bilgileri takiben kargo şirketi ile bize ulaştıracağınız hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir. Sipariş edilen ürün hatası müşteri kullanımından oluşmuş, iç ambalajı açılmış, eksik veya 7 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılmaz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
<